onsdag 14 oktober 2009

Utflykt

Idag har jag varit på en heldagsutflykt tillsammans med min syster Lisa, systerdotter Carolina och sonens sambo Lena.

Vi har varit runt i tyg och prylaffärer. Jag blir alldeles förvirrad av alla fina tyger och saker och har jättesvårt att välja. Men det är hur kul som helst ändå! Jag älskar att gå runt i sådana här affärer, vill ha massor av saker och det är väl det som är problemet.

Handlade i alla fall tyg till gardiner, kuddar och stolsitsar. Så nu har jag lite att pyssla med. Fick även med mig kuddar och färdigsydda gardiner hem. Många kassar blev det!!!

Vi startade vår utflykt med en fika och avslutade det hela med en god middag på Jensens i Borås.

Nu är jag trött, men längtar efter att få sätta igång med att klippa och sy. Det kliar i fingrarna. Måste nog sova först!!!

Tack mina vänner för härlig dag och bra sällskap!

Inga kommentarer: