måndag 26 oktober 2009

Amandadagen

I dag är det Amandas namnsdag.
Så jag säger GRATTIS till min Amanda och alla andra som heter Amanda!!!

Idag är det trettio år sedan min mamma dog.
Längesen, mycket längesen.

Ändå minns jag denna dag kristallklart.
Det är nog så att sådant man minns väldigt väl, allt runt omkring som hände, vädret ( i och för sig ovidkommande, men ändå), vad jag gjorde denna dag osv., kommer jag ihåg.

Tänker ofta på henne, sin mamma glömmer man nog inte bort, även om det gått lång tid.

Här är några fina Starwars-teckningar som min systers barnbarn ritade i lördags när vi hade stora kafferepet.




I morgon har vi en födelsedag att fira här hos oss.
Torbjörns födelsedag.
Vi får gå upp tidigt och göra frukost till honom innan han åker till jobbet.
Får se om vi orkar sjunga också.
Men presenter blir det till honom!!!!

Inga kommentarer: