måndag 12 oktober 2009

Trött

Jag blir så TRÖTT på mig själv!

Idag åkte vi (Christoffer, Lena, Emil, Saga, Torbjörn och jag) till min kära syster och svåger för att lämna tillbaka den sedan 1,5 år lånade husvagnen. Jag hade med mig min kamera, tänkte fota lite till bloggen här. Men min kamera låg fint i min handväska hela tiden och inte förrän vi var på väg hem, så kom jag ihåg kameran. Så det blev inga bilder. Då blir jag så trött på mig själv, att komma ihåg och ta med kameran, för att sedan glömma att den är med! Hu, vad tröttsamt!!!

Vi fick dessutom träffa min systerdotter Lotta och hennes båda barn Axel och Olle. Hade varit kul med bilder på dem också.
Hur som helst så fick vi fika, en jättegod äppelkaka med vaniljsås.

Är fortfarande irriterad på att jag glömde ta kort....tjatigt? Jag vet!!!

Slutar här nu med att säga: i morgon ska Emil opereras!

Inga kommentarer: