fredag 9 oktober 2009

En liten rapport

Nu ska jag gnälla lite. Jag har så ont i ryggen, axlarna, armarna och händerna.
Det är väl priset jag får betala för att få ett nytt badrum.
Kaklet på väggarna och gipsväggarna har gått ganska så bra att få ned.
Men kaklet på golvet, oj vad hårt det sitter.
Nu är dock hälften av det borta, men det känns i kroppen.
Får väl sova på värktabletter i natt.

Emil har skadat sin armbåge idag och befinner sig på sjukhuset i Lidköping.
Han har fått en gipsskena och får vara kvar över natten.
Eventuellt blir det operation också, men han hoppas att det i så fall blir i Jönköping.
Det var inte när han höll på med fallskärmshoppningen som det hände, utan i samband med någon form av tävling som de har i det militära.
Som mamma skickar jag en liten extra tanke till honom nu!

Amanda är på hemväg tillsammans med Leon.
De har nu lämnat Nya Zeeland och idag fick jag ett sms att de är i Bangkok nu.
De ska stanna i Thailand i drygt en vecka och kommer hem till Sverige den artonde oktober.

Det var en liten rapport det...



Inga kommentarer: