onsdag 7 oktober 2009

Badrumsrenovering del 1

Vi har startat upp ett nytt projekt i det Millerska hemmet.
Renovering av badrummet.
Fas ett är att riva ut allt det gamla och det har vi börjat med nu.

Jag har knackat ned nästan allt kakel på väggarna. Det var en mäktig känsla att slå med hammaren mot kaklet kan jag lova. Det är ju liksom förbjudet i vanliga fall, men nu har jag fått slå på kaklet med full kraft. Härligt!!!


Så här såg det ut när jag skulle börja riva ned kaklet.


Nu ser det ut så här....
I morgon ska jag riva ut gipsväggarna. Det blir nog ganska dammigt det också!
Har fått lov av T att även då få gå lös med hammaren på väggarna. Det ska bli kul!!!

2 kommentarer:

Mia Selander sa...

Ni är galna!! Renovering hit och dit... när ska ni vila egentligen? ;)

Sweet-saga sa...

Vila? Vad är det för något? Här är det full rulle!!! Galna har vi alltid varit!