tisdag 27 oktober 2009

Födelsedagsfirande

Steg upp tidigt idag, strax efter klockan sex.
Amanda och jag gjorde frukost till Torbjörn som fyllde år.
En liten ja-må-du-leva sång klarade vi också av trots den tidiga timmen.
En massa presenter blev det också till Torbjörn.
GRATTIS!!!


Morgonens firande

Ikväll har vi fortsatt firandet tillsammans med Christoffer och Lena, Morfar och Ullegård.
Det blev en god middag och kaffe och kakor som vi hade över sedan "kafferepet".
Senare på kvällen kom även farfar med en present, en lövsug.
Så nu slipper jag nog kratta löv i fortsättningen.
Perfekt!!!

Det är bra med sådana presenter som även jag har nytta av, det borde alla i familjen få.
Alltid.
Måste väl tänka mest på mig själv, eller hur!!

Äsch, jag skojar bara.
Är inte såååå egoistisk!

Inga kommentarer: