fredag 16 oktober 2009

Sommarbilder

Idag har jag rensat och röjt och plockat och plockat... en massa här hemma.
Hela dagen mer eller mindre har jag gjort detta.
Sånt där som inte syns att man har gjort, men ändå behöver göras ibland.

Var kommer allt ifrån?
Varför har man så mycket saker?
Varför sparar man på skräp?

Jag tycker att jag brukar hålla undan sånt där ganska bra, men det finns en massa saker ändå! Vi är ju flera i familjen, så det finns andra att hålla ordning efter också.

Det har blivit lite ommöblering också, så att det blir bättre med plats för Amanda och Leon, som kommer hem på söndag. Jippie!!!!

Emil har åkt tillbaka till Stockholm idag. Han mådde ganska bra med hjälp av värktabletter.
Han är en ganska envis typ och dessutom kanske han hade tröttnat på att vara hemma hos mamma och pappa. Det är nog roligare med kompisarna, tror jag.

Tycker att det är dags för lite sommarbilder igen.

Här är några från min trädgårdsfest när jag fyllde halvsekel.
Tyvärr var fotograferna inte så flitiga, men det berodde nog på att de var fullt upptagna med att fixa med mat och dricka mm.

Tack till min snälla familj som ordnade med festen!
Tack till alla ni underbara vänner, grannar och släktingar som kom och gjorde festen så trevlig!


Hela familjen samlad!


Presentöppning


Matilda och Christoffer


Min pappa och Ullegård anländer!


Många kramar fick jag


Min bror Ola


Här är min pappa och hans Ullegård igen


Den fina kransen fick jag av min storasyster!

Återkommer med fler sommarbilder längre fram i höstmörkret!

Inga kommentarer: