lördag 17 oktober 2009

Inga nyheter

Det är ont om nyheter nu.
För det är ju ingen nyhet att det är höst.
Men här är dagens höstbild!


Saga fick vara modell!

Här händer inte så mycket nytt.
Torbjörn har varit rörmokare idag och grejat med rör och ledningar i badrummet.
Då vill han inte ha min hjälp, han vill ha det lugnt omkring sig när han håller på med detta.
Jag håller mig därifrån!

Jag har grejat med lite av varje som till exempel tvättat, strukit, putsat fönster, städat toalett och dusch, städat altanen... fy vad tråkigt det här blev!!!
Jag tar något roligare istället!

I morgon kommer Amanda och Leon hem!
Just nu är de uppe i luften, på väg alltså!
Av tretton månader så har jag träffat Amanda fyra veckor.
Kan knappt fatta att det är sant, att i morgon är hon hemma!
Som jag har längtat...

Jag saknar Matilda en hel del, av de senaste tio veckorna har jag träffat henne en timma!
Hon är bara 16 mil härifrån.
Det beror på, att just nu har M så mycket att göra, så hon hinner inte med något annat.
Men snart ska det nog bli lite bättre för henne, hoppas jag.
Då kommer vi till Göteborg....

Så är det, alltid är det någon man längtar efter!

Inga kommentarer: