söndag 1 november 2009

Skor och våfflor

En fin dag med familjen har det varit.
Mina döttrar och jag har varit på A6 och shoppat.
Det hör inte till vanligheten längre att vi har möjlighet att göra det tillsammans.
Men idag så...


...blev det så.
Kul!
Ett par högklackade skor köpte jag!

Ikväll blev vi sugna på våfflor.
Så det blev att ta fram våffeljärnet och grädda våfflor.

Mums!


Amanda och Matilda med våfflor och glass.


Det ser väl gott ut!






Torbjörn och Christoffer har varit flitiga och jobbat på med badrumsrenoveringen.
Det går framåt, men än är det mycket kvar innan det är klart.
Nu är golvet gjutet med betong och väggreglarna är uppe.

Sen avslutade vi tjejer, alla fyra - jag, Amanda, Matilda och Saga, med tjejfilm - Djävulen bär Prada! Ännu mer högklackat där. Haha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygga skor, jag skulle inte kunna gå i dem, för vingliga fotleder:) P skulle bli alldeles för kort vid min sida dessutom. Våfflor är också mums...det var länge sen vi gjorde det när jag tänker efter. Får bli i hegen kanske när barna kommer hem. Tingeling!
/Vardagsbetraktelser