söndag 15 november 2009

Mera renovering

Renovering, renovering och åter renovering, ja så ser våra helger ut numera.
Det är nästan bara helgerna som tid till badrumsrenovering finns, men då händer det desto mera.
I helgen har sonen varit och hjälpt sin far och nu är väggarna och taket klara med gipsskivor och alla elförberedelser givetvis.

Så det går framåt...
Nu är det dags för golvet som ska ha värmeslingor och sedan flytspacklas.
Kul!!!....eller nja, längtar efter att det ska bli färdigt, men det lär dröja ett tag.


Det jobbas uppåt!

För egen del så är jag mest i köket, med matlagning och disk.
Jag som verkligen inte gillar att laga mat.
Baka gillar jag att göra, men icke matlagning...
Men vad gör man inte...jo, jag offrar mig givetvis och hänger mest i köket och däremellan tar jag en sväng med dammsugaren.

Fick ett litet avbrott i köksstöket idag, då Camilla och Björn kom och hämtade lite grejer och vi hade en trevlig fika tillsammans.

Igår kväll tittade Amanda och Leon och jag på film, lite underhållning måste jag ha!
Det blev X-men och gillar man science fiction och action så är den bra.
Helt ok, tycker jag!

Japp, det var denna ganska händelselösa helg!
Nu till ny vecka, med en hel del på schemat, mycket bilkörning lär det bli.

Inga kommentarer: