tisdag 10 november 2009

Skiftbyte hos oss

Idag har Emil blivit av med gipset och har nu de närmaste veckorna uppgiften att träna upp rörligheten i armen igen.
Han har åkt tillbaka till Stockholm och när han hade åkt så kom Leon tillbaka från London.
När den ene åker så kommer den andre hit, så ser det mestadels ut hos oss.
Så det rör på sig i det Millerska huset, vilket jag tycker är kul.
Alltid händer det något här!

Nu är det lugnt och tyst här i huset, bara jag är uppe och för ovanlighetens skull så ska jag snart också krypa till kojs.
Vi var alla trötta ikväll och i morgon startar dagen tidigt.
Jag har lovat att skjutsa Amanda till jobbet på Elmia och då kan jag inte sitta uppe halva natten som jag brukar.
Blir nog en dålig bilförare då!
Så jag säger godnatt och det före midnatt.
Mycket ovanligt!!!

Inga kommentarer: