söndag 1 november 2009

Nu är jag glad!

TACK!!!

För kommentarerna, nu har ni gjort mig glad!
Ska sluta att tjata om detta på ett tag, men det är så roligt att få lite tillbaka.

Jag är också lycklig över att min dotter Matilda är hemma på besök.
Hon kom i eftermiddags och stannar här till på måndag.
På de senaste tre månader har vi bara träffats en timma.

Så här såg det ut på vår lördagskväll.
Samling i köket med tre datorer på gång samtidigt...
Klokt? Nja, kanske inte, eller?



Nu har vi låtit datorerna vila och sett på film tillsammans istället.
Det blev "Män som hatar kvinnor", och den var väldigt bra!

Det är nästan för bra för att vara sant, att nu har jag båda mina döttrar hemma samtidigt.
Nu ska jag verkligen njuta av detta, den här helgen!

Till jul blir det ännu bättre för då kommer alla att samlas här hemma.
Vi får hoppas på att vi får vara friska då, för det händer inte så ofta att vi kan träffas alla på samma gång.
Ser fram mot julen!!!

Inga kommentarer: