onsdag 11 november 2009

1 år


Nu har jag bloggat i ett år, den 12 november 2008 så skrev jag mitt första inlägg.
Det har blivit 165 stycken inlägg, det är mer än tre stycken i veckan i genomsnitt.
Det trodde jag aldrig att det skulle bli, när jag började.
Jag trodde jag skulle tröttna ganska så fort på det här.
Får se om jag håller på om ett år till...vem vet.



Sådan här hjärtepotatis hittade jag när jag skalade potatis.

Tänk om alla potatisar såg så här ut.
Det vore något det!


Idag har jag varit hos min fotterapeut och enligt henne får jag bara skriva att det är såååå skönt.
Inte något om att det gör ont, fast det gjorde inte så värst ont.
Bara lite en liten stund.
Det var väldigt behagligt att få fötterna omhändertagna.
En lyx som rekommenderas!


Just nu håller min snälle man på att byta till vinterdäck på bilen.
Inte alltför roligt för honom ute i kylan.
Men det måste göras någon gång och nu är det snart färdigt.
Tack så mycket!!!

Inga kommentarer: