fredag 27 februari 2009

Kul dag

Ibland går tiden väldigt fort, den senaste tiden har dagarna gått mycket långsamt, men...denna dag har bara rusat förbi! Det beror nog på att jag har haft en väldigt rolig dag tillsammans med Camilla. Vi har varit på stan och gått ut och in i affärer och strosat omkring, lite småshopping blev det också. Jag köpte en kjol och en kofta och ett bälte, och allt var faktiskt till fyndpriser. Givetvis blev det fika också, det är ju nästan obligatoriskt när man är på stan. Det var hur härligt som helst, hoppas att vi kan göra om detta snart! Hade tänkt ta lite kort, men glömde helt bort det, så är det när man har kul.

När jag kom hem så fick jag nästan direkt vända om i dörren, för Emil meddelade att han skulle hämtas på stationen. Han har rätt så kort framförhållning, man får så där en tjugo minuter på sig innan han kommer och då har han ju suttit på tåget i ett par timmar! Undrar varför han inte kan höra av sig tidigare? Nu hade han tur att jag var hemma och kunde hämta honom, men han kanske alltid har tur?!

Vill passa på att gratulera Carolina och Adam till lille sonen, GRATTIS!!! Hoppas att att värken försvinner snart för dig, Carro och att ni alla mår bra! Hörde av Christoffer att han redan har fått se lilla underverket. Så avundsjuk jag blir!
Nu ska jag fortsätta att titta på "Let´s dance" och se vem som åker ut....

Önskar alla en bra helg!
Kramar!

1 kommentar:

FamStein sa...

Tack! Ja Chrille hade verkligen taiming eller var det vi? Är ju inte så att man räkna med att känna igen någon i Eksjö direkt....