söndag 15 februari 2009

Alla hjärtan....



Alla hjärtans dag, igår blev en fin dag! Det började med att Torbjörn , Emil och jag åkte till A6 för att handla. Först blev det till Ikea, där vi köpte lagerhyllor till förrådet. Det var mycket bra att ha två karlar med sig, jag behövde inte lyfta ett finger utan bara titta på medan de lastade och ordnade allt. Därefter gick jag till skoaffären, har tittat på ett par skor länge som jag vill ha, och funderat och tänkt, men igår provade jag dem och slog till och köpte dem. Mycket fina! Jag blev jätteglad att de fanns i min storlek! Var tvungen att gå till HM och se om de hade en kavaj som jag hittat på nätet, men inte funnits i min storlek, och jag hade tur, den fanns där. Den fanns inte i svart som jag hade tänkt, men väl i en beige färg. Köpte den och en annan kavaj i svart, så jag fick två stycken i stället för en. Blev så lycklig över dessa inköp!!! Vi köpte en röd fin resväska, i en lite mindre storlek, den var sänkt med 200:-, ett litet fynd! Blir bra att ha till sommarsemestern i Frankrike.

Lördagskvällen blev trevlig med "syster yster" och svåger här hos oss. Utöver god mat som T hade åstadkommit, så kikade vi lite på melodifestivalen. Som vanligt så gick tiden väldigt fort, det gör den ju alltid när man har kul! Fick också träffa Simon en stund, när han kom och hämtade dem framåt midnatt. Det var ett tag sen jag träffade honom!



I baren!!!


Saga var med också!

Vädret här har varit väldigt fint både igår och idag, solen skiner och det är ett par minusgrader och gnistrande snö! Måste nog försöka komma ut på en liten promenad snart!!!



Inga kommentarer: