söndag 1 februari 2009

Snart är vintern över...

Nu är det äntligen februari och med andra ord en vintermånad kvar. Ni som känner mig vet att jag inte gillar vintern, dvs november,december, januari och februari och nu är det bara en månad kvar att "överleva". Jag måste få drömma lite...idag var det tänkt att jag skulle resa till Nya Zeeland, så just nu skulle jag väl befunnit mig i luften i ett flygplan på väg....Nu blev det inte så, men det var nära, om jag inte hade fått brevet där det stod att det var slut med mitt jobb förrän ett par dagar senare, så hade jag hunnit boka biljetten och då hade jag varit på väg nu. Jag hade dessutom sluppit vintermånaden februari, och istället hade det blivit sommarmånaden februari. Sicken OTUR jag har!

Nu får jag sluta drömma!!! Tillbaks till verkligheten igen.
Idag har vi målat taket i förrådet, så i veckan som kommer ska väggarna målas. L och C har varit här idag och ätit middag, det var ett tag sen vi sågs och det är alltid kul när dom kommer hit. Saga var överlycklig, det märks att hon längtar efter familjemedlemmarna!

Sitter nu och äter "älggodis" från IKEA! Ja, det låter lite knasigt men det är godis som är format som älghuvud och dom är jättegoda. Ska skicka en påse var till Matilda och Amanda!

I morgon så åker E på vinterövning till Arvidsjaur i två veckor, så han lär få mycket vinter och kallt. Tur att jag inte behöver åka dit!! Längtar efter sommar!

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer: