onsdag 4 februari 2009

Onsdag

Ikväll har det kommit ett tunnt lager med snö, så nu är det inte så grått och trist längre ute. Men dessvärre är det ju fortfarande kallt och egentligen längtar jag efter våren. Den ska väl inte komma än, men hoppas kan man ju alltid. Idag har jag fortsatt med målningen i förrådet och det kommer jag att få göra i ytterligare några dagar innan det är färdigt där. Har också börjat läsa en ny bok på engelska!!! Har läst ett kapitel och har förstått vad det handlar om(!), det är säkert!
Den verkar också ganska bra. Imorgon blir det kapitel två! Måste också berätta att jag gillar verkligen vår nya dator, skulle gärna sitta hela dagarna framför den, men så kommer det aldrig att bli! Det finns alltid en massa annat att göra, både tråkiga och roliga saker, så därför begränsar jag mig med datoranvändandet!!!
Kom att tänka på att nu när Emil är i Arvidsjaur, så är han och Amanda nästan så långt ifrån varandra som man kan komma här på jordklotet. Lite konstigt, eller hur?
Ha det bra alla var ni än befinner er!

Inga kommentarer: