torsdag 19 februari 2009

Gillar inte kylan...

Jag gillar inte att kylan håller oss i sitt grepp! Det är kallt, kallt och nu vill jag att vintern ska ta slut! Vill att det ska bli vår nu, åtminstone plusgrader! Men en sak är bra och det är att det blir ljusare och ljusare, nu märker man det, så det går ju åt rätt håll. Är bara lite otålig!!!
Jag har just nu gjort en potatisgratäng, som vi ska ta med oss i morgon, när vi åker till Skummeslöv. Vi ska dit från fredag till lördag och träffa Lisa och Sven-Ove. Ska bli kul! Roligare än sitta ensam här hemma, även om det kommer vara väldigt kallt när vi kommer dit. Det tar nog några timmar innan stugan blir varm. Får ta med mig varma kläder, tror jag.
De senaste dagarna har varit ganska så händelselösa, jag har mest gått här hemma och småpysslat. Det är ganska skönt att ha tid till sånt också.
Nu är det dags för middag och sen blir det väl tv, kan jag tro!
Tänker en del på min bror, som har blivit dålig i ryggen och är på sjukhus, hoppas att det vänder snart och att han kryar på sig!

Inga kommentarer: