tisdag 3 februari 2009

Nya kläder

Idag har jag varit på stan tillsammans med Lena och shoppat. Jag hittade massor av kläder och köpte en hel del, som syns här nedan på bilderna! Tycker att jag har fyndat, har köpt 2 klänningar, 4 blusar och ett par svarta jeans och allt detta fick jag för under tusenlappen! Givetvis var vi och fikade också, så jag har haft en toppendag! Tack Lena för sällskapet och tålamodet med mig!

Bilderna får tala för sig själva!










Fångade Lena i köptagen och på väg ut från provrummet!




Nu blev det en massa bilder på mig, men jag lovar er att det kommer ta ett bra tag innan jag lägger ut fler "självporträtt" här på bloggen! Kan ju bli lite tjatigt annars!




2 kommentarer:

Anonym sa...

vad fin du är mamma!!!
och vad fina grejer du har hittat! vad roligt och shoppa...

Matilda sa...

fiiiina mamma! =)