onsdag 21 januari 2009

Slutjobbat

Det här är det sista jobbet som nu skickas iväg!
Det känns lite vemodigt, men samtidigt väldigt skönt. Det har varit många tuffa och slitiga år. Nu är jag ledig och arbetslös, och får se vad som väntar i framtiden. Just nu känns det bra att vara ledig och jag har inga problem med sysselsättning, här hemma finns massor att göra!

I dag har jag tittat på konståknings-EM, herrarnas korta program och paråkarnas fria. Det lär bli mer tittande de närmsta dagarna från EM. Jag har nästan aldrig haft tid att se så mycket på TV, men det blir det ändring på nu.

Ska verkligen passa på att njuta av min ledighet...

2 kommentarer:

Anonym sa...

vem 17 är italienaren?!!!!!! påtredje plats?

FamStein sa...

Njut nu det är du värd. OCh får du allt för långtråkigt kan du ju alltid följa med mamma på en visit ner hit. Kram