söndag 11 januari 2009

Helgen är över!

Nu har ytterligare en helg gått, och vad har hänt här då? Ja, i lördags gjorde jag inget särskilt, tog det bara lugnt. Jag hade sovit dåligt under natten pga hosta, så jag var rätt så trött. På kvällen blev det förstås en del TV-tittande, bland annat från DVD-boxen "Snobbar som jobbar". Torbjörns favorit!!!

Under söndagen har jag jobbat med bokföring, skattedeklaration och siffror! Var en del att tänka på, vända och vrida på, eftersom det snart är slut med detta företag. Kul? Nähä, det var urtråkigt och har tagit nästan hela dagen, men nu har jag kommit en bra bit igenom detta, så nu känns det skönt att det är gjort!

Torbjörn har också hållt på med siffror, tabeller och staplar till sitt jobb, det tog hela dagen för honom också.Han hade hellre gjort det på arbetstid!

Ute har det inte gått att vara, för det blåser halvstorm och är riktigt otäckt väder. Så jag har snällt stannat inne! Väntar på våren, den kommer nog snart, om man ska tänka positivt och det ska man ju!!!

Inga kommentarer: