fredag 23 januari 2009

MIN TURDAG...

Idag har det varit min turdag och städdag. När jag gick här och dammade så hade jag datorn på och var inne på en nätauktion. Jag hade bara tre bud kvar och hade helt gett upp hoppet att vinna någon auktion. Tänkte att jag skulle stöka till det lite för två budgivare och lade ett bud, de litade nog på varandra och ingen av dem lade något bud innan tiden hade gått ut. Så jag fick en ipod nano 8GB för endasr 4 kr! Det kallar jag tur!!!

Nu Amanda så vänder det, du har varit halva tiden (minst) i Nya Zeeland, så nu börjar jag nedräkningen på dig också!! För Matilda har ju nedräkningen redan börjat. Yes, jag längtar!!!

Igår var en bra dag också för då kom vår nya dator, så nu ska vi väl slippa allt trassel som vi har haft. Torbjörn håller på och fixar med den just nu.

Fick en önskan om att visa en bild på "vårgardinerna" som jag hängde upp igår. Det är ju dom gamla vanliga, men ändå här är bilden!



I morgon kommer Camilla och Björn hit, ser fram mot det vi har mycket att prata om. Ska bli en trevlig kväll.

Ha det bäst alla!!!

1 kommentar:

Matilda sa...

what!!! en ipod för 4 kr!!! det kallar jag tur =) Nu blev jag allt lite avis =P kram!