onsdag 28 januari 2009

Sen sist...

Vet inte vad jag ska skriva här, för det händer inte så mycket just nu. Men här är lite om de senaste dagarna...

I lördagskväll var Camilla och Björn här och vi hade så mycket att prata om, så jag glömde att ta kort! Därför har jag inga nya bilder heller, men trevligt var det i alla fall.

I måndags var två "gubbar" från Mullsjö och hämtade mina maskiner, så nu finns det inga jobbsaker kvar därute. Jag har dessutom tömt hela förrådet, nu får det heta förrådet igen och inte jobbet. Det har ju kallats jobbet i 15 år, men nu ska det bli ett förråd! Jag har tänkt att passa på att måla om där, det är anledningen till att jag har tömt det. Idag ska jag bara skruva ner några saker och sen ska jag tvätta det som behövs före målningen, sen ska det maskeras och täckas golv. Det är min sysselsättning just nu! Återkommer med bilder när det är klart.

Härom natten lyckades jag sova en hel natt, 7,5 timmar i ett sträck utan att vakna en enda gång!! Det vet jag inte när det hände senast, jag brukar sova 2-3 timmar och vara vaken 1-2 timmar och kanske sova 1-2 timmar till. Jag var nästan lite chockad när jag vaknade och trodde först att det inte var sant, men där ser man det går fortfarande att sova så många timmar i sträck. Hoppas att det händer snart igen!!!

Igår blev min julgransmatta färdig, det låter kanske som i senaste laget eftersom julen nyss har passerat. Men planen var att den skulle bli färdig till nästa jul, så nu är jag väl ute i god tid! Nu ska den klippas rund och fållas. Hm..det blir nog inte så lätt!

Nu ska jag sätta på en tvättmaskin och sen gå ut och jobba i förrådet!

Inga kommentarer: