lördag 3 januari 2009

Pubafton


Nu börjar jag återhämta mig från min förkylning, har bara hosta att kämpa med så det går åt rätt håll, får väl några sömnlösa nätter, men vad gör det? Jag är ju på banan igen!

I kväll har vi haft pubafton med våra grannar, Torbjörn fick en ölmaskin av dem när han fyllde år, så nu var dags för våra grannar att bli bjudna på öl! Det blev också vin och chips och även korv med bröd (korven var över sen 50-årsfesten). En mycket kul kväll, men tiden går alltid fort när man har roligt, så är det ju!


Yvonne, Mia och Ulrika


Peppe, Thorbjörn och Håkan i baren!


Eftersom vår dator inte ville vara med längre så blev det inget bloggande från nyårsafton,dessutom var jag väldigt sjuk med mycket hög feber och mest sängliggande den kvällen. Ska jag erkänna det så kommer jag inte ihåg så mycket heller (jag var helt nykter) men var väldigt dålig! Men Lena och Christoffer var här och likaså Emil, Torbjörn lagade mat i flera timmar och den var nog väldigt god (fast jag hade ingen smak) och jag var inget bra sällskap heller!


Nyårsafton

Tack Matilda för att jag får låna din gamla dator, nu är jag igång igen!

1 kommentar:

amanda sa...

skönt o ha dig tillbaka på webben igen!!