torsdag 6 augusti 2009

Bloggsemestern är över!





Nu har jag tänkt att börja skriva här...bloggsemestern är över, tror jag i alla fall!
Jag kanske inte skriver varje dag, men några gånger i veckan ska det väl bli, hoppas jag.
Det kommer att handla om stora och små saker, glädje och mindre roligt, lite av varje blir det har jag tänkt mig.

Saknar Amanda förfärligt mycket, visste att det skulle bli så, men ändå vet man inte hur det verkligen är förrän man upplever det. Trodde aldrig att det skulle vara så jobbigt som det är...
Jag får inte börja tänka för mycket, det är mitt recept och då går det ganska bra trots allt. Men när jag går ensam här hemma så blir det att jag tänker en del...
Semestern är över för Torbjörn och de flesta har börjat jobba igen, så nu är det lite ensamt här. Under sommaren har barnen kommit och gått, fram och tillbaka, så det har varit någon av dem hemma nästan hela tiden, men nu är det bara Saga och jag här.


Ser ni vad det här är?
Jo, det är en igelkotte som var inne på vår altan i kväll. Saga upptäckte den och började skälla för att tala om att där fick inte den vara. Med hjälp av en räfsa lyckades Torbjörn få ut den och allt blev lugnt igen.

Jag kommer att lägga ut bilder och berätta om sommaren lite då och då. Lovar att det ska bli så småningom. Det kan ju vara skönt med lite sommarbilder när höstrusket är här. Idag har vi haft en fantastisk sommardag med sol och 25-26 grader varmt. Jag älskar när det är så fint och varmt, så idag har det varit en bra dag!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Pigge kanske gillade att krypa in på altanen när mörkret kom...han kanske kommer igen.. :-)

Sweet-saga sa...

Ja,vem vet, vi kanske har fått ett husdjur till!