torsdag 13 augusti 2009

Semesterbilder från Frankrike

Jag tycker det är svårt att skriva, har alltid tyckt att det är lite jobbigt. Varför håller jag på med bloggandet då, kan man ju undra? Jo, för jag vill jobba på det här med att skriva, bli bättre och känna mig bekvämare med att skriva...och då tror jag, att det bara är till att hålla på och skriva och skriva och skriva....

Men idag gör jag det enkelt för mig och lägger ut lite bilder från semestern i Cannes i Frankrike. Det var en härlig vecka tillsammans med nästan hela familjen, bara Emil fattades, han fick tyvärr inte ledigt.


Vår väg till stranden, det tog bara några minuter att gå dit och där var vi varje dag!


Härligt!


Familjen samlad för en glasspaus.


På promenad.


På kvällarna var vi ute och åt.


Söta systrar!






Utsikt över Cannes.






Den här väggen är alldeles slät, den är målad på det viset.

Fler bilder kommer så småningom.

1 kommentar:

amanda sa...

fint vi hade det...