lördag 16 maj 2009

Lördagskväll

Sitter just nu framför tv:n och tittar på Eurovision Song Contest! Jag är ensam hemma denna helg. Torbjörn är med Lena och Christoffer i Djursnäs och bygger. Emil befinner sig i Italien på någon slags studieresa, jag är lite avundsjuk! Matilda är i Göteborg, hon har sprungit Göteborgsvarvet och det på under två timmar! Bra jobbat!!! Visst ja, jag är inte helt solo, jag har min mysiga vän Saga här. Tur är väl det!

I dag har det varit målarväder och då har jag givetvis målat. Om det hade regnat så hade jag följt med till Djursnäs, men eftersom solen skiner så är det bäst att passa på med målningen!
Nu ska jag fortsätta med att titta på ESC, tycker att det var många låtar som var ganska bra! Får se hur det går...

Ha en bra helg alla ni som läser det här!

Inga kommentarer: