torsdag 14 maj 2009

HIPP HIPP HURRA

I dag fyller Christoffer år! Önskar honom ett stort GRATTIS!!!
I kväll kommer vi till dig och firar! Paket blir det också...kan inte säga mer än så!

Här har det varit fullt upp igen, jag har målat och igår blev det trädgårdsarbete också. Klippte gräsmattan och rensade en rabatt för tredje gången denna säsongen. Har ett envist ogräs där, som kommer tillbaka redan efter ett par dagar, som jag kämpar med att få bort. Planterade marktäckande växter där och lade på täckbark, men jag misstänker att det är fullt med det förhatliga ogräset där inom en vecka ändå! Matilda tog på sig målarkläder igår och hjälpte mig med målandet. Tack för hjälpen!

I tisdags var jag på stan med Matilda och Lena, vi handlade födelsedagspresenter till Christoffer. Kan inte avslöja vad för något här... En god fika till mig och lunch till tjejerna blev det också, vi satt ute i solen och åt. Det var så skönt!!!

Har en kelsjuk hund i knäet, när jag skriver detta. Tror att vi ska lägga oss och sova en liten stund till nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Crille från Pappa!