torsdag 28 maj 2009

Full rulle

Veckans första hälft har bara rusat förbi för mig, vädret varit fint så jag har målat en hel del igen. Vi har hyrt en byggnadsställning till gavlarna och jag klättrade upp och började måla, men...det var lite för högt för mig.Blev yr i skallen och gav upp efter ett tag. Snälla Matilda har varit hemma, så hon har klättrat upp och målat en hel del på ena gaveln. Resten får väl Torbjörn göra, jag håller mig på lite lägre nivåer och målar där!
För övrigt har jag klippt gräset, tvättat och strukit. Jag har också planterat blommor, dels köpta och dels sådana som jag sått själv. Ett besök på arbetsförmedlingen har jag också hunnit med. Så här är det full rulle!!!

Nu ska jag börja måla inne på altanen, för idag är vädret lite ostadigt och då passar jag på att måla där. Idag har vi två snickare här som byter våra vindskivor. Fick gå upp vid halv sju för att ta emot dem och jag somnade halv tre i natt, för jag pratade med Amanda tills dess.Så är det med tidsskillnaden...får väl ta mig en liten vila i eftermiddag kanske!

Inga kommentarer: