fredag 8 maj 2009

Det är bara regn och regn...

Nu har det regnat i tre dagar och jag har fått hålla mig inomhus. Jag har städat, tvättat, strukit tvätten och idag har jag bakat. Det blev bullar och kakor. Så vad ska jag göra nu...

Hoppas att det inte regnar i morgon, så att jag kan måla eller rensa rabatter eller något sånt ute! Har lite svårt att få tiden att gå om jag är sysslolös, men jag får väl skaffa mig en korsordstidning kanske...

Saknar att Amanda inte är här så vi kan sitta och prata skit och även diskutera både världs- och livsproblem. Ja, vi brukar kunna prata om det mesta!!! Ska bli så skönt när du är hemma igen Amanda, då slipper du inte undan mig!!!


Lagom till bullbaket var färdigt, så kom både Torbjörn och Matilda hem. Klockan var bara halv fyra och det är lite av rekord att Torbjörn är hemma så tidigt. Det berodde på att han var på mässan som Matilda jobbade på. Så det blev nybakat till fikat...


Mycket goda kakor med noblesse choklad!

1 kommentar:

mandis sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad gott det ser ut!!! Dreglar.