måndag 6 april 2009

Uppdatering

Jag har saknat orken och orden för att blogga, men här kommer en uppdatering!

Sedan sist jag skrev har vi haft ett underbart väder och jag har varit ute så mycket jag bara har kunnat och njutit av sol och värme. Fram till och med i lördags så var det shorts och linne som gällde för mig och en del trädgårdsarbete. I lördags städade jag altanen och på kvällen så grillade Torbjörn på vår nya grill. Vi satt ute på altanen och åt och gick inte in förrän klockan åtta på kvällen. Konstigt med så varmt och fint när det inte är grönt på träden ännu, men jag uppskattar det verkligen.

I söndags så var det fina vädret borta och det var kallt och blåsigt, men idag har det varit lite bättre och framförallt solen har visat sig igen. Så det har blivit mer trädgårdsarbete idag. Jag håller på att räfsa gräsmattan och det tar nog någon dag till innan det är klart.
Torbjörn har idag börjat bygga en uteplats till, han har semester denna veckan och behöver sysselsättas!!!

Jag har varit och klippt mig idag, känns bra att bli lite fixad!
Även i kväll blev det grillning till middag, T grillade revben. Det tog 2,5 timmar att grilla dom, så då får man planera lite och inte vara hungrig när man börjar grilla. Lagom till att revbenen var färdiga så kom Christoffer och Lena och vi fick sällskap till middagen!

Matilda ringde och vi har pratat en stund, nu är det snart bara två veckor kvar till hon kommer hem. Väntar så!!!! Väntar också på att få ett datum när Amanda kommer hem, för det blir ju inte riktigt roligt förrän hon också är här! Men snart så.....

Inga kommentarer: