lördag 25 april 2009

Fullt upp

Har så himla mycket att göra, så det känns inte som om jag har så mycket tid att blogga. Dessutom är ju vädret helt fantastiskt, så jag vill vara ute så mycket som möjligt. I fredags var Matilda och jag på stan och shoppade. Jo då, det blev lite handlat. Jag köpte ett par shorts och ett linne och Matilda handlade en hel del också. Vi gick till Morfar och Ullegård och hälsade på, när vi var färdiga på stan och där fick vi fika. Nybakade GODA bullar!!!
Nästan all tid som jag är hemma så målar jag på huset. Det gäller ju att passa på nu när vädret är fint! I kväll har vi grillat igen. Christoffer och Lena var här och så är Emil hemma denna helgen, så det blev en liten återförening med Matilda i kväll. Men det fattas ett barn för att familjen ska vara komplett. Men snart så är Amanda också hemma!!! Vi väntar så....
Nu är de tre syskonen på bio och Torbjörn och jag har tittat på "Robinson". Ska nog titta lite till på tv nu!!!!

Inga kommentarer: