onsdag 4 mars 2009

Veckan går fort...


Så är det redan onsdagkväll, de senaste dagarna har gått väldigt fort, liksom rusat förbi. Så är det ibland. Igår var jag på Arbetsförmedlingen och skrev in mig, så att jag kan börja stämpla och få lite pengar. Nu är det dock en massa papper att fylla i och skicka in, så det tar nog några dagar innan allt är klart. Måste ha en underskrift av min revisor också, så det är lite att ordna!

Idag har jag och Lena varit ute och handlat igen, denna gången var det gardiner och mattor och blommor m.m. Det tog nästan halva dagen, men kul är det att vara ute och shoppa. Nu ikväll har Lena och Christoffer och jag varit och hälsat på Morfar och Ullegård och fikat där. Vi hade köpt med oss en vårblomma (ranunkel) till dom. Saga hade vi med oss också. Torbjörn var nyttig och var och tränade under tiden vi var där.

Några kort från Sagas favoritplats, ser nästan ut som hon vill hoppa ut genom fönstret!






Kram på er från Saga och mig!

Inga kommentarer: