lördag 28 mars 2009

Födelsedagsfirande

I går kväll så firade vi Emils födelsedag, vi i vår nu mera "lilla" familj. Christoffer och Lena var här, fast Lena fick åka efter en stund och jobba natten på sjukhuset. Farfar tittade in en stund också, så vi var inte så många. Det märks att det saknas några...


Födelsedagsbarnet ser tröttare ut än han var!

Emil hade önskat sig våfflor och våfflor blev det.
Här är en bild på den allra sista våfflan!



Idag har jag varit en stund på stan. Det blev lite handlat, en klänning och en top och huvudvärkspiller fick jag med mig hem. Vi är förkylda alla tre (Emil, Torbjörn och jag) så det behövs lite piller. Torbjörn var med Christoffer och köpte virke till hans altan, under tiden som jag var på stan. Jag har också målat våra vita trädgårdsmöbler, så nu är de ännu vitare och fina.

I morgon ska vi fira Emil igen, då med Morfar och Ullegård och då blir det givetvis tårta!

1 kommentar:

Anonym sa...

den där våfflan ser god ut... :-) (Tm)