fredag 20 mars 2009

Nyklippt Saga



Sedan i tisdags har vi haft fint vårväder med mycket solsken, men inte så varmt. Det har varit mellan 3-8 grader och en isig nordlig vind, men på vår altan har det varit underbart skönt, så där har jag vistats en hel del denna vecka. Väntar otåligt på lite mer värme...


Lovade att lägga ut bilder på en nyfriserad Saga. Visst blev hon fin?!

Jag har haft en lugn och fin vecka, nu är både förråd och garage städade. Jag har också rensat i garderober och städat huset. Inte så kul att bara hålla på att städa, men jag är ganska syssloslös som arbetslös, så jag städar lite i taget för att vara sysselsatt.
Jag har också sått frön, som förhoppningsvis ska bli till sommarblommor, om de nu gror. Man vet ju aldrig om det blir något av det för jag har inte så gröna fingrar, men vi får se hur det går!

Önskar alla en bra helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken sötnos!!!
och skönt med lite vårväder :)