tisdag 9 december 2008

Ont om tid...

Just nu har jag ont om tid beroende av jobb, renovering och julstök. Ska försöka sammanfatta lite vad som hänt de senaste dagarna. Emil har varit hemma i helgen, han gjorde en utflykt i lördags till Karlskrona för att måttbeställa en mässuniform, det är sånt man kan göra när man har fria tågresor. Emil och jag har också hunnit med att ta en sväng till Ikea och dessutom inhandlat en julklapp till någon...

Jag har lyckats få upp mina julgardiner och bakat ytterligare lite pepparkakor, städat lite men mest har jag jobbat. Har inte så mycket order, men vill jobba in lite, så att jag också får ledigt vid jul och nyår, så då det är bara att ligga i.

Torbjörn har tapetserat det lilla rummet så nu återstår det att lägga golv där. Så snart är det rummet färdigt! Farfar och Torbjörn var och grattade Martin som fyllde 60 år i söndags och fick på det viset ta en sväng till Visingsö.

Idag har Lena varit med mig på stan och letat efter nya gardiner till det lilla rummet och vi fick verkligen leta. Det var inte lätt att hitta något bra, så vi åkte runt från ställe till ställe men till slut fick vi napp och jag köpte gardiner som Lena hittade, tror att det kommer att bli bra! Tack Lena för tålamodet med mig och tack för hjälpen!!!

Klockan är nu mycket och jag måste nog försöka sova några timmar, så att jag orkar med morgondagen också!

1 kommentar:

Anonym sa...

godnattkram!