tisdag 23 december 2008

Julstädat

Nu har vi renoverat och julstädat färdigt!!! Så här blev det...

Vår nya bar!

I samma rum som baren

Lilla rummet (Matildas)

Vårt sovrum

Också sovrummet

Kontoret


Sista fotot av Hulken!

Hulken har flyttat i från oss till ett nytt hem. Han bor numera hos en kille som pluggar till sjuksköterska och som ville ha lite sällskap. Hoppas att Hulken får det bra där!

Nu är det ju dan före dan och julgran, julpynt och julstädningen är som sagt fixat och nu ska jag tvätta och stryka, ska också hinna jobba lite idag. Jag har en julklapp som ska köpas också, så i eftermiddag ska Emil och jag till stan. Just nu är T. och handlar julklappar, spännande!!!

God Jul Amanda, det är ju redan julafton hos dig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

WOW vad fint det blev alltihop!!! Känner knappt igen mig ju! Jösses, kanske sk adu bli inredare mamma?

god jul!!!

Matilda sa...

vad fint det blev!! inte visste jag att Hulken flyttat...blir visst farre och farre av oss darhemma. God jul iaf! ringer imorgon!