torsdag 18 december 2008

Hinner inte med....

Hinner inte med min blogg just nu, har alldeles för mycket jobb....
Nåja, här kommer några ord, har precis bakat färdigt mina pepparkakor, nu blir det inga fler!
Jag har väldigt mycket att göra på jobbet, för jag försöker jobba extra, så att jag kan få lite ledigt till jul, skulle väldigt gärna vilja vara ledig i helgen också. För att kunna julstäda och göra julmat! Får se hur det går med det!!
Utöver jobbet så går det ju åt en massa tid till att fixa julklappar, handla mm och tid har jag ont om. Jag har i alla fall hunnit åka till Ryfors och handlat godis (så nu är julen räddad!) var där i måndags tillsammans med Lisa och Helene.
Nu är Amandas akvarium sålt, i tisdags kväll så försvann det i från oss, så nu får vi möblera om lite i det rummet där det stod. Hoppas att någon vill ha vår sköldpadda också för vi har ingen bra plats för honom och han kan kanske komma till en familj där han får det bättre än här! Det räcker med att ha tid för en kanin och en hund!
Nu måste jag nattjobba lite, åtminstone en timma till, men några timmars sömn ska det väl bli sen...