tisdag 2 december 2008

Datumljus

Första december och jag har fått tända mitt datumljus som jag har fått av Lisa. Tack för det! Det är ett doftljus som doftar bara lite och alldeles underbart. Nedräkningen brukar ju vara till jul, men i mina tankar så är det nedräkning för att detta år ska ta slut. Väntar på att det ska bli 2009 så att jag är inne på "rätt" år. Året då mina flickor kommer hem! Jag tror att det kommer att kännas bättre då, så just nu vill jag bara att detta år tar slut snabbt!

Ikväll har Christoffer och Lena varit här och vi har fått hjälp med lite el-arbeten. Tack!!
Jag har haft stor garderobsrensning, fast jag lyckades inte slänga tillräckligt mycket för garderoben är fortfarande överfull! Varför är det så svårt att rensa bort kläder?! Jag tänker att kanske, kanske vill jag ha det här någon gång och så får det vara kvar. Ja, det får väl vara packat i garderoben då!

Kram på Er!

1 kommentar:

Anonym sa...

KRAAAM!