torsdag 20 november 2008

Tidig julklappshandling

I dag har jag och min kära syster varit på stan och handlat julklappar till mina döttrar. Det tog många timmar och var inte så enkelt, men nu är det fixat och tjejer ni kan inte byta dessa julklappar, men det är ju inte mitt fel! Jag kan ju inte heller berätta här vad det blev för något, utan nu får ni vänta och se!! En liten fika hann vi också med. Tack snälla Lisa för att du följde med mig, det var trevligt även om jag var helt slut när jag kom hem!

I kväll har Torbjörn och Christoffer och Lena varit och köpt vår nya säng. Det tog nog också på krafterna eftersom T. sa nyss att han var tvungen att ha en pilsner för att stärka sig! Blir man stark av det?? Eller är det ölen som är stark? Jag vet inte!

Nu ska jag se om jag orkar med att slå in dessa inköpta julklappar. Får se hur det blir med det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mmm....beeer :-)

Anonym sa...

spääännande!