onsdag 12 november 2008

Regn och rusk

Då ska jag se om jag kan skriva lite, jag som inte gillar att skriva...men det kanske går bättre efter ett tag.Efter flera dagar med regn och åter regn och mycket blåst så duggar det bara nu.Därför har jag passat på att gå ut och satt granris i blomlådorna vid köksfönstret.Granris som jag köpte igår för 140:-!!Dyrt var det, i skogen finns det ju gratis men då hade det nog inte blivit något granris.Köpte också några små julklappar mer än så säger jag inte här!I igår sålde vi vår 25 år gamla säng, Torbjörn fick leverera den till en snubbe i Värnamo för köparen hade ingen bil.Så nu måste vi ju köpa en ny säng men det dröjer nog ett tag innan det blir av för först ska vi renovera sovrummet. Det ska målas tak, tapetseras och läggas ett nytt golv, så nu har vi en hel del att göra.Nej, nu är det dags att jobba lite, tyvärr. Kram på Er alla!

1 kommentar:

amanda sa...

haha... härlig snubbe det var