onsdag 27 januari 2010

snö och snö och snö...


Cykeln har blivit gråhårig...Eller fått tomteskägg?

Jahopp... jag vet att jag är lite dålig på att blogga just nu. Kanske beror det på vädret, vad vet jag. Har inte riktigt lust bara. Men det kommer lite då och då. Kanske.

Men jag kan ju berätta att vi i helgen var i Stockholm och hälsade på Emil. Christoffer och Lena var med mig och Torbjörn, vi bodde på hotell och gick ut och åt en god middag samt hann med lite shopping i stora stan... Har även använt min mössa! Så nu har jag uppnått min kvot, mössan är använd mer än tio gånger!

Till helgen åker jag och Torbjörn till Kalmar och hälsar på min svägerska och svåger, och helgen efter det drar vi en sväng till Frankrike, för att se på konståkningstävling. Team Surprise tävlar första gången denna säsong. Ska bli jättespännande!

Så som ni ser är det en hel del på gång här... vi hörs snart igen! Kanske...

Inga kommentarer: