torsdag 31 december 2009

året som gick...

Det var året 2009 som...

* började i en dimma med en dunderförkylning
* jag blev arbetslös
* båda mina döttrar kom hem från Kanada och Nya Zeeland
* och den ena åkte tillbaka till NZ igen, men kom hem efter ett par månader
* jag reste två gånger till franska rivieran (lyxhustru?)
* jag fyllde femtio bast! Fast det känns som en felräkning...
* jag målade om hela huset
* jag var i Köpenhamn, Svensson Svensson i Kalmar, Madonna i Göteborg...
* jag var ett par gånger hos Crille och Lena på ostkusten
* vi sålde sommarstugan i Skummeslöv efter över 40 år i familjen Millers ägo
* detta år fick jag även veta att jag ska bli farmor!
Hände nog massa mer som jag inte ens kan komma ihåg just nu...



Här kommer lite bilder från gårdagen, då vi hälsade på ute hos min syster på landet!

Sune, Torbjörn och Amanda


Min kära syster!

Önskar er alla ett
Gott Nytt År!

Inga kommentarer: