fredag 5 juni 2009

Börjat med festplaner...

Idag har jag varit och klippt mig och blivit slingad, så nu är jag ganska blond! Dagen har varit kall och regnig, men det blev lite bättre framåt kvällen. Fast kallt har det varit! Brrr!!!
Torbjörn och Matilda kom inte hem förrän klockan halv åtta på kvällen och samtidigt dök Lena och Christoffer upp, så det blev gemensam fredagsmiddag. Vi började planera lite inför min 50-årsfest. Det är väl i senaste laget, men bättre sent än aldrig får man väl säga. Det blir fest i alla fall den 26 juni på kvällen, vi ska ha "öppet hus" och annons kommer i tidningen snart! Hoppas att inte alla vänner och släktingar är på semester då utan att det kommer hit några som vill fira med mig!


Så här blev det!!!





Nästa vecka är det Sagas tur att klippas!

Inga kommentarer: